Doména gov.sk je oficiálna

Toto je oficiálna webová stránka orgánu verejnej moci Slovenskej republiky. Oficiálne stránky využívajú najmä doménu gov.sk. Odkazy na jednotlivé webové sídla orgánov verejnej moci nájdete na tomto odkaze.

Táto stránka je zabezpečená

Buďte pozorní a vždy sa uistite, že zdieľate informácie iba cez zabezpečenú webovú stránku verejnej správy SR. Zabezpečená stránka vždy začína https:// pred názvom domény webového sídla.

  1. Domov
  2. Pracovné ponuky
  3. Detail ponuky

Office manager v účtovnej kancelárii

SFC, s.r.o.

Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Račianska 1583102 Bratislava-Rača - Bratislava III
Slovensko
Dátum nástupu na voľné pracovné miesto
ihneď
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200mesačne
Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Dátum a čas vytvorenia
24.01.2025 o 20:15
Naposledy aktualizované
25.04.2025 o 08:00
Warning Ponuka je neaktuálna.
Jej platnosť vypršala alebo zamestnávateľ ukončil výberové konanie.

Údaje o pracovnej pozícii


Id VPM
2374756
Zdroj
Portál SZ
Názov pracovnej pozície
Office manager v účtovnej kancelárii
Profesia (SK ISCO-08)
4311999 - Administratívny pracovník v účtovníctve inde neuvedený
Pracovná oblasť
Manažment, podnikové financie, účtovníctvo, kontrola a štatistika
Počet voľných miest
0
Náplň práce
Zodpovednosť za riadenie office agendy Preberanie a spracovanie došlej a odchádzajúcej pošty a jej evidencia Administratívna podpora kancelárie Skenovanie, kopírovanie a archivácia dokumentov Komunikácia s úradmi, inštitúciami Samostatné riešenie zverených pracovných úloh, zodpovednosť za ich priebeh a úspešné ukončenie Správa a evidencia termínov v kalendári Komunikácia na dennej báze s účtovným a právnym oddelením Prijímanie a odovzdávanie odkazov Rôzne ad-hoc administratívne úlohy Starostlivosť o zázemie firmy /kuchynka, firemné nákupy/ Starostlivosť o usporiadanosť a čistotu zasadačiek a vzhľad kancelárie, zabezpečenie občerstvenia Zabezpečenie komunikácie s klientami a manažmentom kancelárie
Miesto výkonu práce, Ďalšie miesto výkonu práce
Račianska 1583102 Bratislava-Rača - Bratislava III
Slovensko
Ďalšie miesta výkonu práce

Pracovné podmienky


Pracovný a mimopracovný pomer
Pracovný pomer na neurčitý čas
Pracovný čas
08:00 - 16:30
Nočná práca
Nie
Sezónna práca
Nie
Základná zložka mzdy v eurách (v hrubom)
1 200mesačne
Druh voľnej pracovnej pozície
Voľné pracovné miesto v podnikateľskej sfére
Ponúkané výhody
Príjemné prostredie a poloha v centre Bratislavy Notebook a mobilný telefón Káva a nápoje na pracovisku sú samozrejmosťou Narodeninové a vianočné darčeky Zázemie pre osobný rozvoj a sebarealizáciu Príjemný kolektív Dobrý prístup na MHD Možnosť home office Pravidelné spoločenské akcie

Požiadavky na zamestnanca


Požadovaný stupeň vzdelania
Úplné stredné odborné vzdelanie
Prax
aspoň 1 rok
Znalosť slovenského jazyka je nevyhnutná
Áno
Cudzí jazyk
anglický elementárna A1 a A2
Počítačové zručnosti
Ekonomické programy - POHODA - elementárna
Kancelárske balíky - Microsoft Excel - elementárna
Kancelárske balíky - Microsoft Outlook - elementárna
Kancelárske balíky - Microsoft PowerPoint - elementárna
Kancelárske balíky - Microsoft Word - pokročilá
Internet - pokročilá
Vodičské oprávnenie
Skupina B
Všeobecné spôsobilosti
analyzovanie a riešenie problémov
digitálna gramotnosť (počítačové spôsobilosti)
komunikácia (jednanie s ľuďmi)
kultivovaný písomný prejav
kultivovaný slovný prejav, schopnosť vyjadrovania sa
organizovanie a plánovanie práce
osobnostný rozvoj
pružnosť v myslení (adaptabilita, flexibilita, improvizačné spôsobilosti)
rozhodovanie
samostatnosť
tímová práca
Osobnostné predpoklady
analytické myslenie
asertivita
cieľavedomosť
iniciatívnosť
komunikatívnosť
ochota pomáhať (zmysel pre spolupatričnosť)
pamäť
pozornosť
praktické myslenie
precíznosť (presnosť)
sebaistota
sebaovládanie
spoľahlivosť
trpezlivosť
vnútorná stabilita
Ďalšie požiadavky
Skúsenosť minimálne 1 rok na podobnej pozícii. Ovládanie podvojného účtovníctva výhodou. Flexibilita a samostatnosť. Výborné organizačné a komunikačné schopnosti. Zodpovednosť a vysoké pracovné nasadenie. Schopnosť myslieť v súvislostiach. Zmysel pre detail a schopnosť riešiť pridelenú agendu. Plynulá práca s nástrojmi MS Office. Dobré organizačné zručnosti. Typicky požadované vzdelanie: Stredné odborné s maturitou. Hard skills: Znalosť práce s kancelárskymi nástrojmi, Schopnosť viesť kalendár, Zručnosť v administratíve. Soft skills: Proaktívny prístup, Schopnosť pracovať v tíme, Vynikajúce komunikačné schopnosti.

Údaje o zamestnávateľovi


Názov spoločnosti
SFC, s.r.o.
Právna forma
Spol. s r. o.
Sídlo
Zámocká 36
81101 Bratislava-Staré Mesto - Bratislava I
Slovensko
IČO
53297474
Počet zamestnancov
1
Internetová adresa
www.sfc.sk
Charakteristika zamestnávateľa
Sme moderná účtovná spoločnosť s dlhoročnou praxou. Našim klientom poskytujeme komplexné služby v oblasti účtovníctva, daní a poradenstva. Naše služby sú postavené na spoľahlivosti, dôslednosti a transparentnej komunikácii, aby sme zabezpečili maximálnu spokojnosť a podporu klientov pri ich finančných rozhodnutiach.
Činnosť zamestnávateľa (SK NACE Rev. 2)
Účtovnícke a audítorské činnosti, vedenie účtovných kníh, daňové poradenstvo

Zabezpečenie obsadenia pracovnej pozície


Sprostredkovanie kandidátov
V spolupráci s úradom PSVR
Forma sprostredkovania
individuálnou formou
Dátum ukončenia ponuky
24.04.2025

Kontaktná osoba


Kontaktná osoba
Mgr. Miriama Kalamárová

+421905990026